måndag 28 september 2015

Kurs för Magda på Sirapiparis

Förförra helgen var jag på kurs i Stockholm.
Magda Mizera kom hela vägen från Polen för att
lära oss en massa nya saker.
Det började inte så bra för på väg till butiken
Sirapiparis i Arninge norr om Stockholm kom jag vilse vid Täby centrum.
Det såg inte alls ut som jag var van.
Alla busshållplatser var flyttade. Vart vet jag inte.
De kom snällt och hämtade upp mej så att jag inte skulle missa någonting.
TACK snälla ni!
 Första dagen handlade om minialbum.
Kul!
Fick också en massa bra fototips för Magda arbetar också som fotograf.
Här är några av sidorna i mitt album. Det finns många fler men de innehåller foton som inte ska visas på Bloggen.
Tänk att tiden går så fort men nu har jag gjort färdigt albumet hemma.






 Dag två gjorde vi fört en LO. Det gör jag nästan 
aldrig men det var kul att prova på.
Så här blev resultatet.

Sedan var det dags för Projekt life.
Jag gjorde min allra första sida.
Kul! Det går snabbt och lätt att skapa en sida.
Detta måste jag nog prova igen.

Hann inte bara pyssla. Det blev en hel del shopping också.
Titta gärna in i deras webb-butik där finns massor av fina saker.
Här finns en länk:Sirapiparis
Titta också in hos Magda Mizera för att titta
på alla fina saker som hon skapar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar